Discritice cu virgula in 8.10

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mie Dec 17 00:25:36 GMT 2008

2008/12/16 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>:
> Îți trimit ție fișierul?

Poți să mi-l trimiți mie.
Din păcate dacă-l uploadez eu tu nu vei apărea la credite :(
Ca să apari în credite ar trebui să faci niște traduceri prin
Launchpad (traducerile tale vor fi trecute ca propuneri). Cineva îți
va accepta sau rejecta traducerile în funcție de calitate.

La un moment dat, dacă cineva din adminii echipei de traducere
consideră că ai prins stilul și regulile de traducere, poți primi
invitație în echipa și nu mai ești moderat.

--
 .
..: Lucian

PS: Ai făcut și alte modificări peste care ar trebui să mă uit sau
doar schimbat sedila în virgulă?