Discritice cu virgula in 8.10

Mar Dec 16 21:33:28 GMT 2008

În data de Lu, 15-12-2008 la 13:12 +0200, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> Dac─â vrei s─â modifici pentru 8.10, dowloadezi .po-ul lui ÔÇ×gconf-editor" de aici:
> https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gconf-editor/+pots/gconf-editor/ro/+export
>
> Vei primi după ceva timp un email cu un fișier denumit
> ÔÇ×po_gconf-editor-ro.po" sau ceva similar.
> Modifici fișierul și-l pui la upload:
> https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gconf-editor/+pots/gconf-editor/ro/+upload
>
> Cam asta ar fi.

Mersi fain pentru referin╚Ťe, Lucian. Am corectat toate diacriticile cu
sedil─â pentru gconf-editor din Intrepid.

> Dacă pachetul a ajuns în Jaunty (înlocuiești în url-urile anterioare
> ÔÇ×intrepid" cu ÔÇ×jaunty"), ar fi bine s─â faci modificarea ╚Öi acolo.

În Jaunty încă nu a ajuns traducerea asta.

Am întâmpinat o problemă: pagina de încărcare (+upload) a fișierul .po
modificat nu îmi este accesibilă [1].

├Ä╚Ťi trimit ╚Ťie fi╚Öierul?

Tibi

[1] Not allowed here. Sorry, you don't have permission to access this
page. You are logged in as Tibi.

Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature
Mărime: 3251 octeţi
Desc: indisponibil(─â)

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii ubuntu-ro