Discritice cu virgula in 8.10

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Dec 15 11:17:50 GMT 2008

> Ar mai fi și variante upstream, dar din câte am înțeles de pe lista de
> diacritice, țeva e cam gâtuită în gnome-ro din cauza lipsei de oameni
> cu drept de commit.

Eu am inteles ca nu lipsa dreptului de commit e problema ci exigenta
maintainerului gnome-ro,
prin care trebuie sa treaca fiecare pachet.
Si eu pot face commit in gnome svn dar nu m-as baga pe traduceri inainte sa
fie hotarat cu Misu
Moldovan si eventual altii ca e ok. Pana atunci, cum vad ca a facut Adi
recent cu brasero,
se pot trimite po-uri la maintainerii modulelor in parte. Dar si acelea ar
trebui sa treaca prin review
local sa nu se ajunga la traducatori independenti care nu traduc conform
regulilor i18n.ro

Jani