Discritice cu virgula in 8.10

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Lun Dec 15 11:12:49 GMT 2008

2008/12/15 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>:
> Am găsit sedile în gconf-editor. Aș avea nevoie de referințe (wiki?)
> pentru a învăța cum se fac schimbările.

Dacă vrei să modifici pentru 8.10, dowloadezi .po-ul lui „gconf-editor" de aici:
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gconf-editor/+pots/gconf-editor/ro/+export

Vei primi după ceva timp un email cu un fișier denumit
„po_gconf-editor-ro.po" sau ceva similar.
Modifici fișierul și-l pui la upload:
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gconf-editor/+pots/gconf-editor/ro/+upload

Cam asta ar fi.

Dacă pachetul a ajuns în Jaunty (înlocuiești în url-urile anterioare
„intrepid" cu „jaunty"), ar fi bine să faci modificarea și acolo.

Ar mai fi și variante upstream, dar din câte am înțeles de pe lista de
diacritice, țeva e cam gâtuită în gnome-ro din cauza lipsei de oameni
cu drept de commit.

--
 .
..: Lucian