Discritice cu virgula in 8.10

Lun Dec 15 11:00:39 GMT 2008

În data de Du, 14-12-2008 la 20:04 +0200, Adi Roiban a scris:
> Salut,

> Unele pachete folosesc sedila, altele virgula.

> Se poate face lucrul acesta, dar ia ceva timp.
>
> Eu am inceput sa iau cate un pachet la pila, sa il corectez, sa il
> uniformizez si sa convertesc sedilele in virgula.
>
> Rugamintea mea este ca daca cineva se apuca de corectat sedila, sa se
> uite si peste celelalte probleme din pachet.

> Daca doriti sa va implicati in corectarea pachetelor va rog sa dati
> un semn si vedem cum ne putem coordona.

Am găsit sedile în gconf-editor. Aș avea nevoie de referințe (wiki?)
pentru a învăța cum se fac schimbările. Adi, am dat un semn ;-)

Tibi
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature
Mărime: 3251 octeţi
Desc: indisponibil(ă)

Mai multe informaii despre lista de discuii ubuntu-ro