Discritice cu virgula in 8.10

Dum Dec 14 14:57:31 GMT 2008

În data de Du, 14-12-2008 la 16:36 +0200, Marius a scris:

> Tibi, nu stiu exact la ce te referi.
> Mie imi merge foarte bine fara nimic, adica am layout Romanian standard
> si am fara ședila. Încearcă sa vezi dacă ai latouts care sa nu contina
> cuvantul Cedilla.

Cred că am văzut eu dublu :-D Sunt mai deplasate virgulele la meniul
sistemului (Aplicații, Locații)

Tibi
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature
Mărime: 3251 octeţi
Desc: indisponibil(ă)

Mai multe informaii despre lista de discuii ubuntu-ro