Discritice cu virgula in 8.10

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Dum Dec 14 09:05:04 GMT 2008

Salut,

2008/12/14 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>:
> Am mai citit câteva discuții referitor la diacriticile cu virgulă în
> Intreprid, dar nu m-am lămurit.
>
> De curând mi-am schimbat limba sistemului în română dar observ că se
> folosește sedila.

O bună parte din texte au fost modificate să folosească diacriticele
cu virgulă în locul celor cu sedilă.

Totuși e posibil să existe niște aplicații care au scăpat. Launchpad
nu permite modificarea automată a caracterelor (vezi
https://bugs.edge.launchpad.net/rosetta/+bug/230725/), așa că totul
trebuie făcut de mână.

În condițiile astea avem (măcar) două soluții:
a) cine vede o sedilă, se duce pe Launchpad și o corectează (eventual
ia tot .po-ul și face search and replace)
b) adunăm pe o pagină pe wiki pachetele ce trebuie revizuite. Cineva
din echipa de traduceri va verifica periodic pagina respectivă și va
modifica (de mână, prin search and replace) .po-ul proiectului.

--
 .
..: Lucian