EEEPC?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Dec 12 18:49:52 GMT 2008

Salut,

tocmai am aflat de un caz si care pare sa nu fie unic in care jurnalisti
care au luat EEE pentru ca era asa bun formatul
au trebuit sa inlocuiasca Xandros cu XP pentru ca nu prea puteau interopera
cu colegii ramasi pe Windows:
- nu mergeau din prima diacriticele sau cand au pus erau cele cu virgula
care nu se vad in XP
- nu se conecta ipod (reportofonul)
- nu era 100% ok cu network neighborhood.
Din pacate multi utilizatori care au avut contact cu linux prima data prin
EEE nu stiau nici de forumuri nici de ce e linux
si nu au nici persoane tehnice care sa le ajute, deci sunt nevoiti sa treaca
inapoi pe Win.

Stiu ca sunt destui cu Ubuntu pe EEE (sau alte distrouri) dar ce as vrea sa
intreb daca aveti experienta cu EEE+Ubuntu

- merge 100% hardwareul ca in Xandros?
- merge ipod (asta tine de ubuntu nu de EEE, dar nu stiu de el)?

Poate s-ar putea migra inapoi cativa ziaristi :)

E ok si pus Xandros inapoi - ma mir de ce nu aveau diacritice ok pe el?

Ca de obicei, nu vreau linkuri in google sau alte lucruri care le pot gasi
si singur ci experienta first-hand, ca e mai credibila :)

mersi
Jani