dezabonare va rog!

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mie Dec 10 22:24:48 GMT 2008

2008/12/11 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:
> Încetează și cască odată ochii la semnătura de la fiecare mesaj.
> Scrie ceva în gen, dacă nu chiar asta:
> "

Am mai trimis odată propunerea asta: mailman permite editarea
semnăturii pe care o inserează în fiecare mesaj. În loc de:

care oricum conține destulă informație inutilă, am putea pune ceva de genul:

  --
  Lista de discuții Ubuntu România ubuntu-ro la lists.ubuntu.com