Re: webcam „de pe vapor”

madalin niladam la gmail.com
Mie Dec 10 18:36:53 GMT 2008

Sa ne dai o barba-n coaie ? OK, nu refuzam. Asta in termeni mai
tehnici inseamna ca ne faci cate-o felatie. Iar in termenii pe care se
pare ca tu ii pricepi, inseamna CA NE SUGI PULA.

Imi cer scuze pentru cei care s-au simtit ofensati de mesajul meu. Dar
prea m-a enervat.

P.S: Ca sa poti accesa forumul, iti faci cont PE FORUM, nu pe GRUP. O
diferenta mare. Dar evident, bubuind de prost, n-ai fost in stare nici
macar sa citesti.

Have a nice day.