Kiwi 8.08 RC

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Aug 29 11:02:58 BST 2008

Am testat doar în mod Live CD. Se mișcă repejor, nu are erori
la rulare (față de Ubuntu 8.04 care are din cauza splashului
care are o rezoluție prea mare).

Configurarea conexiunii de Internet (RDS) folosind applet-ul din
panelul superior funcționează dar nu pornește conexiunea
cu niciun chip. Se poate configura conexiunea în linie
de comandă sau folosind aplicația consacrată din Kiwi
fără probleme (este totuși cam mare fereastra în care
se introduce numele de utilizator).

Am testat Audacious. Redă foarte bine de la început în format mp3
fără să întrebe ceva și fără să se plângă de ceva. Dar după redarea
unei melodii când trebuie să treacă la următoarea „amuțește”
și nu mai vrea să redea nimic, nu se mai aude nimic și nici timerul nu
merge. Am redat fișiere care erau pe hard și nu pe Live CD (partiție Linux).
Am redat fișiere audio și cu SMPLayer și merg dar Audacious nu mai merge
(același fișier din același loc, în același timp și succesiv).

Se pot instala programe și se actualizează bine.

Mi-a detectat placa video și m-a anunțat că există driver disponibil
pentru ea.

Pidgin merge și se actualizează.

Gimp, Open Office merg.

Cam atât deocamdată, voi încerca să rulez aplicatiile și din
terminal ca să am și ceva mesaje și le voi transmite.

Cu bine,

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa