localizare Ubuntu - Linux for human beings

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Aug 15 18:21:12 BST 2008

Am avut curiozitatea să întreb ce înseamnă „human beings”
folosit în logoul Ubuntu pentru englezul obișnuit
și am primit răspunsul:  că este așa pentru a se sublinia faptul
că sistemul de operare poate fi folosit și de omul obișnuit nu numai
de către cei inițiați în lumea Linuxului.

Mi s-a mai explicat că nu are nimic mistic sau filozofic în el
și în nici un caz nu are nici o legătură cu umanitatea sau omenirea.

Am explicat și la ce îmi trebuie si am fost întrebat mai întâi dacă sunt nebun
de caut atâta nodul în papură. Da se putea foarte bine opta și pentru versiunea
Ubuntu - Linux for peoples.

Cred că investim prea multă energie într-o chestiune prea mică.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa