localizare Ubuntu - Linux for human beings

Sebastian Ivan sebastian.ivan la gmail.com
Mie Aug 13 17:01:14 BST 2008

Fiinte Umane este un temen mai mult medicinal
apoi clar numai fiintele umane folosesc Ubuntu deci excludem animalele .. ;)
Cand spunem toti oamenii, sau omenire/umanitate ne referim la toata
populatia, inclusiv cea din Romania ;)
Dau 1 vot pentru Linux pentru Omenire si 1 vot pentru Linux pentru Umanitate

apropo de materiale promo, cititi plane.ubuntu.ro , mesajul de la Jani unde
o echipa de studenti (daca imi amintesc bine)
a facut un set de materiale, inclusiv un film scurt (vezi kiwi in utube)
Jani,
 cum ai reusit?

salutari