Despre instalere Ubuntu

Sebastian Ivan sebastian.ivan la gmail.com
Lun Aug 11 03:17:11 BST 2008

Salut Romica,
 incerc sa raspund la unele din punctele tale de mai jos.
 in acelasi tim adresez mesajul listei de mail ubuntu-ro pentru mai mult
ajutor.

 Salut

2008/8/10 Romicã Avãdãnoaei <romeoava at yahoo.com>

> Salut Sebastian,
> Vreau sa-mi instalez si eu Linux si nu reusesc.
> Am incercat un Ubuntu ultima varianta cu ajutorul programului Wubi.
> Instalare in Windows.
> Imi da eroare la prima boot-are, dupa ce aleg OS-ul, Ubuntu in loc de
> Windows.
> Scrie Windows nu poate deschide fille lipsa sau defecta:
> <Windows root>/?>\System32\hal.dll.
> Am incercat de nenumarate ori, am lipit documentul ISO in C: apoi in D:
> langa Wubi, asa cum trebuie. Tot nu merge.

nu am experienta cu instalarea in Win.

> Ce ma sfatuiesti?

sa faci o a II-a partitie unde sa instalezi Ubuntu direct si nu in Win.

> Am de unde sa iau niste CD-uri de instalere in Bucuresti?

cred ca da
stai sa vedem cine raspunde din Lista Ubuntu la acest mail

> Nu inteleg de ce nu sunt mai multi care sa utilizeze Linux?

Comunitatea Linux e mare si in continua crestere.
"soarele a rasarit de putina vreme" ce e mai bun urmeaza sa vina de acum
incolo

> Multumesc frumos!

Succes!