localizare Ubuntu - Linux for human beings

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Dum Aug 10 13:24:53 BST 2008

2008/8/10 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Salut,
>
> Cum credeti ca ar trebui localizat sloganul "Linux for human beings"
>
> Eu optez pentru "Linux pentru oameni" dar mai exista si versiunea "linux
> pentru fiinte umane" care contine diacritice si e mai greu cu fontul :)
>
> Consider ca e necesar sa fie tradus acest slogan pentru a putea fi mai
> aproape de romani.
>
> Spor!

Am avut discutia asta acum ceva timp cu Lucian (Cojocar). Traducerea
"Linux pentru fiinte umane" este putin fortata (fiind si mot-a-mot),
mai natural consider ca este "Linux pentru oameni".

--
Alex Eftimie