ubuntu 8.04 lansat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Apr 26 17:28:38 BST 2008

2008/4/26 Stas Sushkov <cool2sv at gmail.com>:

> Pai de aia zic ca ii problema, pentru ca nu merge aceasta optiune (normla
> ca am incercat cu aceeasi denumire la ambele fisiere cu extensii
> diferite...)

Eu am setat azi sa testez si cand merge cand nu.
Am vazut ca si totem-xine merge cu subtitrari est europene dar vad ca nu se
intelege cu pulse audio, dispare sunetul dupa o vreme.
Posibil sa trecem inapoi pe totem-gstreamer, desi nici ala nu merge de
fiecare data, chiar cu acelasi set de codecuri bad,ugly si ffmpeg.
De asta am avut si pana acum nevoie de mplayer si probabi ca va ramane....

Jani