ubuntu 8.04 lansat

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Sâm Apr 26 15:08:34 BST 2008

Toata stima pentru release, insa Firefox-ul e cam de kka...
Eu nu pot sa-mi dau seama de un simplu lucru:
De ce daca ala vede ca NetworkManagerul nu activat cu o conexiune la net,
atunci intra in mod Offline?!
Cine are nevoie de acel mod offline si cum se poate dezactiva? (about:config
nu are nici-un leac)...

Apropo de speedtouch-ng, am instalat pachetul din arhiva kiwi, insa pare-se
ca dupa instalare NetworkManager-ul pica la incercarea de a vedea ce placi
de retea/modem-uri ai? :-/

Totem, nici dupa bifarea "load subtitles automaticaly" nu mi-o incarcat o
subtitrare...
Cam asta e pt moment...

--
() Campania Panglicii Ăźn ASCII