Ubuntu 8.04 - Release Party - Cluj-Napoca

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Apr 19 18:30:27 BST 2008

În data de Sb, 19-04-2008 la 14:22 +0300, Stas Sushkov a scris:
> Asa sa inteleg ca mai devreme de 2 sapt, cand vin CD-urile de la
> canonical nu dam party?
Nu stiu ce sa zic. Din pacate eu am fost foarte ocupa in ultimele zile si nu am avut
timp sa ma interesez de locatie si de mediatizarea evenimentului.

Am mai vorbit cu unul altul si am ramas ca organizam evenimentul in
timpul saptamanii.

Data de 24 Aprilie este prea aproape si de aceea cel mai propabil ca vom
avea evenimentul in 7 Mai.

Sper ca pe saptamana viitoare sa pot tiparii cateva afise si autocolante
cu Ubuntu.