CD-uri Ubuntu 7.04

Anastase Valentin dk.vali la yahoo.com
Lun Sep 10 20:06:12 BST 2007

Daca e careva din Constanta care se duce spre Cluj sa ma anunte, ca mai mi-au ramas cateva cd uri cu Ubuntu p-acasa. :)

Vali

Catalin Bivolaru <katalin.xtrem la gmail.com> wrote: Eu mai am 1 cd cu Ubuntu,3 cu Edubuntu si 3 cu Kubuntu, partea proasta este ca sunt din Dambovita.Cam departe nu?

On 9/10/07, Adi Roiban < adi la roiban.ro> wrote:Salut,

Sambata organizam in Cluj SFD. Din pacate am cam ramas fara CD-uri cu
Ubuntu 7.04.

In cazul in care are cineva de pe lista niste CD-uri in plus, si
doreste sa le trimita la Cluj, il rog sa dea un semn si sa vedem cum
facem.

Putem sa scriem si noi cd-uri, dar alea originale is mai faine.

Mersi,