Site ubuntu.ro - propunere...

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Joi Oct 25 19:26:24 BST 2007

On 10/25/07, Adi Roiban <adi la roiban.ro> wrote:

> Salut.
>
> De curand am inceput activitea de actualizare a site-ulu ubuntu.ro
>
> Informatii despre aceasta activitate pot fi gasile la adresa de mai jos:
>
> http://wiki.ubuntu.ro/CoordonareSiteNG
>
> Tocmai am mutat site-ul de lucru pentru ubuntu.ro la adresa ubuntu.tla.ro

Something's wrong somewhere ...
Fii sigur ca ai salvat sursa html ca UTF-8 cum apare in tagul din sursa
Am incercat mai multe encodinguri (variante de Western, Central
European, Romanian, UTF8), toate interpreteaza in mod gresit
diacriticile din site.
Tested on Ubuntu 7.10 w Swiftweasel si firefox-ul standard).

--
Lucian