sudo de pe un utilizator care nu-i admin

Iscu Andrei bluevd la gmail.com
Vin Noi 30 17:28:36 GMT 2007

din sudoers poti da drepturi de root pentru anumite comenzi (selectiv,
nu pentru toate, ex: pt apt-get, desi nu recomand sa lasi userii sa
instaleze ce vor cand vor) in asa fel incat sa nu fie necesara parola
de root.
Cat despre parola pentru efectele de desktop, este necesara parola
UTILIZATORULUI, nu cea de root.