aplicatii KDE lente

Albert László-Róbert albertlaszlorobert la gmail.com
Mar Noi 27 16:28:50 GMT 2007

On Tue, 2007-11-27 at 15:23 +0200, Igor Stirbu wrote:
> În data de 27.11.2007, Albert László-Róbert
> <albertlaszlorobert la gmail.com> a scris:

> Mi se pare un pic dubios căci nu ar trebuie să fie vreo penalizare
> dacă utilizezi aplicații GNOME și KDE simultan (doar că ar consuma
> un pic mai multă memorie).

da, si mie mi se pare dubios. dar pe acest sistem am folosit si
versiunile precedente unde nu am avut probleme

sistemul:
Toshiba Satellite M70-264,
CPU 1.73 GHz Intel Centrino M,
1 GB DDR2 (swap 1.5 GB), 256MB Ati Mobility Radeon X700, 100GB SATA
HDD.

de aproape 2 ani numai Ubuntu folosesc, si pana acum asemenea probleme
de performanta nu am intalnit la nici o versiune (toate l-eam folosit
facand upgrade).

restul aplicatiilor functioneaza in conditii normale, doar cele care
folosesc KDE sau Qt ca baza sunt lente
--
László-Róbert Albert
mobil: 0742-874-854