RE: discuții legate de forum

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Sâm Noi 24 19:35:29 GMT 2007

________________________________
> Date: Sat, 24 Nov 2007 21:12:09 +0200
> From: jani.monoses la gmail.com
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Subject: Re: discuții legate de forum
>
> Referitor la un capitol special (o rubrică su com doriți să o numiți) așa cum sunt
> "Anunțuri ubuntu" "Știri Linux" care să conțină kiwi sau kiwilinux în titlu,
> în care să se menționeze în mod expres că se pot pune întrebări la
> capitolele consacrate despre problemele apărute în kiwi.
>
> Dar daca va fi logo in banner cum a sugerat Adi cred ca va fi clar ca e si kiwi.
> De fapt mi se pare foart buna ideea.

> [...]

Nu cred că ar mai trebui întrodus ceva în titlurile threadurile actuale, este posibil să se creeze confuzie.
De exemplu la "Instalare" se pun și întrebări legate de instalarea kubuntu, la fel și la "Hardware",
de fapt nu se prea face distincție din acest punct de vedere între gnome, kde sau chiar xfce.

Mă refeream la acel capitol separat pentru a-i liniștii și a le da încredere că pot întreba pe forum
orice legat de problemele apărute la sistemul lor kiwi. Doar să încadreze problemele corect (lucru
valabil pentru orice utilizator).
Pentru început cred că este necesar (posibil să mă înșel) ca să se poată "unifica" comunitățile
ubuntu și kiwi mai repede. Sau mai bine zis să nu se creeze impresia că ar fi două
comunități separate.

Da ai dreptate cam acestea ar fi ideile la care mă refeream.

Doru

Discover the new Windows Vista