Re: discuții legate de forum

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Noi 24 19:12:09 GMT 2007

> Referitor la un capitol special (o rubrică su com doriți să o numiți) așa
> cum sunt
> "Anunțuri ubuntu" "Știri Linux" care să conțină kiwi sau kiwilinux în
> titlu,
> în care să se menționeze în mod expres că se pot pune întrebări la
> capitolele consacrate despre problemele apărute în kiwi.

Dar daca va fi logo in banner cum a sugerat Adi cred ca va fi clar ca e si
kiwi.
De fapt mi se pare foart buna ideea.

> Pentru că oamenii care întreabă ceva și au kiwi întâi se scuză cu rușine,
> de parcă ar fi făcut ceva rău, și abia după aceea întreabă.

Asa e, poate din cauza ca pana nu demult pe situl kiwi nu era mentionat ca
se pot pune intrebari
pe forum, asta nu era inca acceptat in mod explicit si public de comunitate.
De acum nu vor trebui sa se scuze si nu vor fi  tratati altfel.

Sunt foarte putine topicuri care sunt specifice kiwi deci cred ca e mai bine
sa fie in threaduri normale.
Si asta putem schimba daca vom vedea ca apare ceva special.

Ce va fi specific kiwi va fi dezvoltarea, iar pt asta vom continua pe lista
kiwlinux deocamdata.

> Capitolul nu trebuie să conțină multe rubrici și mai ales nu trebuie
> să se poată posta în el, trebuie doar să asigure cititorii că este exact
> locul pe care îl căutau pentru rezolvarea problemelor legate de kiwi.

Inteleg. Explicatiile din titlurle rubricilor actuale ar putea fi schimbate
sa reflecte si asta, de ex:
La Instalare zis Ubuntu si Kiwi
La GNOME zis Ubuntu si Kiwi in paranteza ca acum nu e nimic ca la kde si
xfce

Sau pur si simplu in titlu de sectiune forum, Suport tehnic Ubuntu si Kiwi

Jani