liste de discutii

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Noi 22 21:20:20 GMT 2007

> Consider că existența mai multor liste de discuții nu este benifică.
> Pentru început, deoarece traficul nu este mare, eu prefer să avem o
> singură listă... iar alte liste să fie realizate doar dacă observăm că
> este nevoie.

Totusi dezvoltarea si aspecte legate strict de  kiwi nu cred ca isi au locul
pe o
lista de useri. Legat de trafic, ne asteptam sa creasca, de aia lansam site
nou
si toate astea nu? :)

> Consider că cu puțin efort putem îmbunătății și interfața listelor de pe
> lists.ubuntu.com .

Nu e formularul de inscriere, ca aia faci odata si e gata. Ci restul
'experientei'

> Pentru început l-am rugat pe Stas să facă un formular de înscriere
> asemănător cu cel de la google.groups.
>
> Nu sunt de acord cu google groups tocmai pentru că e close source și nu
> vreau să devenim dependenți de ei. Mai bine vedem ce probleme sunt și
> încercăm să îmbunătățim interfața mailman.

Dependenti nu devenim ca doar nu ne impiedica nimeni sa mutam altundeva daca
ar aparea ceva.
Apoi google e FOSS friendly. Si nu in ultimul rand launchpad e closed source
dar asta nu
ne impiedica sa-l folosim pt ca stim ca ce e in spate e FOSS friendly. Nu
cred ca trebuie sa
facem alegeri bazate pe ideologie daca sta in calea utilizarii mai usoare -
nu pt noi ci pentru noii veniti.
Atata timp cat stim ca nu suntem locked in nu vad cum e asta diferit de
adrese mail personale
pe servicii proprietare cum au peste 90% din oameni.

> Pentru citire pe web a arhivelor putem trimite căte un email și pe o
> listă de google groups..
> Scrie cineva email-uri folosind intefața web?

Asta nu stiu, si nici cati citesc prin web fata de mail pe kiwi. La citit si
cautat
e tare interfata la postat nu stiu ca nu am folosit.