liste de discutii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Noi 22 20:59:45 GMT 2007

În data de Jo, 22-11-2007 la 22:40 +0200, Jani Monoses a scris:
> [...]
> *unificarea listelor de discutii
>
> Ultima chestie nu e inca foarte clar cum si cand ar trebui facuta, am
> discutat si cu Adi in privat
> dar mai bine sa continuam aici pana cadem de acord.
>
> 1) Cum le separam
> -Pentru utilizatori ar trebui sa exista o singura lista (sa zicem
> ubuntu-ro)
> -Pentru dezvoltat kiwi (orice dezvoltare locala care nu e traducere
> sau documentatia pt ca aceleas sunt si pt ubuntu) va ramane lista
> kiwilinux pe termen nedefinit
> -Pentru coordonare LoCo eu zic ca tot ubuntu-ro ar putea ramane
Am fost plăcut surprins să văd că forumul ubuntu-ro este activ, de aceea
consider ca cea mai mare parte de suport se va face pe forum.

Consider că existența mai multor liste de discuții nu este benifică.
Pentru început, deoarece traficul nu este mare, eu prefer să avem o
singură listă... iar alte liste să fie realizate doar dacă observăm că
este nevoie.

> 2) Interfata ubuntu-ro
> O chestie care mi se pare ca ubuntu-ro nu o are si kiwilinux e in
> avantaje pt newbies e interfata.
> Consider ca google groups e mult mai ok decat ce ofera mailman. Mie
> mi-ar placea sa fie ubuntu-ro
> pe gg dar asta e un subiect mai delicat pt ca gg nu e open source ca
> mailman si majoritatea
> LoCo sunt pe mailman (am gasit doar ubuntu indonesia cu >1000 useri pe
> GG)
> Eu totusi cred ca daca vrem ca incepatorii sa aiba o experienta mai
> buna cu lista ar trebui sa alegem interfata
> [...]
Consider că cu puțin efort putem îmbunătății și interfața listelor de pe
lists.ubuntu.com .

Pentru început l-am rugat pe Stas să facă un formular de înscriere
asemănător cu cel de la google.groups.

Nu sunt de acord cu google groups tocmai pentru că e close source și nu
vreau să devenim dependenți de ei. Mai bine vedem ce probleme sunt și
încercăm să îmbunătățim interfața mailman.

Pentru citire pe web a arhivelor putem trimite căte un email și pe o
listă de google groups..
Scrie cineva email-uri folosind intefața web?