liste de discutii

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Noi 22 20:40:51 GMT 2007

Salut,

cum ne-am inteles, odata cu lansarea noului site ubuntu.ro, facem 'oficiala'
si
unirea comunitatilor ubuntu si kiwi locale, probleme userilor fiind 99%
comune.
Asta inseamna

* mentionat kiwi pe ubuntu ro si zis clar de ce exista (inca nu am scris
pagina) si pus
link de download
* declarat forumul ubuntu deschis pt useri kiwi (pe kiwi am pus deja link la
forum)
*unificarea listelor de discutii

Ultima chestie nu e inca foarte clar cum si cand ar trebui facuta, am
discutat si cu Adi in privat
dar mai bine sa continuam aici pana cadem de acord.

1) Cum le separam
-Pentru utilizatori ar trebui sa exista o singura lista (sa zicem ubuntu-ro)
-Pentru dezvoltat kiwi (orice dezvoltare locala care nu e traducere
sau documentatia pt ca aceleas sunt si pt ubuntu) va ramane lista kiwilinux
pe termen nedefinit
-Pentru coordonare LoCo eu zic ca tot ubuntu-ro ar putea ramane

2) Interfata ubuntu-ro
O chestie care mi se pare ca ubuntu-ro nu o are si kiwilinux e in avantaje
pt newbies e interfata.
Consider ca google groups e mult mai ok decat ce ofera mailman. Mie mi-ar
placea sa fie ubuntu-ro
pe gg dar asta e un subiect mai delicat pt ca gg nu e open source ca mailman
si majoritatea
LoCo sunt pe mailman (am gasit doar ubuntu indonesia cu >1000 useri pe GG)
Eu totusi cred ca daca vrem ca incepatorii sa aiba o experienta mai buna cu
lista ar trebui sa alegem interfata
mai buna.

sa discutam :)

Jani