noul site www.ubuntu.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Noi 20 20:13:24 GMT 2007

> pana ne hotaram ce si cum sa arate prima pagina am dar jos poza aceea
> mare si am pus o mica descriere a comunitatii locale.

Arata bine.

> ok. pana ne hotaram ce facem si cu logoul am localizat logo-ul din tema
> originala.

> Mersi pentru traducere... cu toate ca tot nu imi dau seama exact ce vrea
> sa spuna :)

Da e formulare destul de pretentioasa dupa parerea mea. Cred ca ideea e sa
fie atenti liderii sa clarifice orice subiect legat de conflicte (de
interes), chiar
daca  cineva doar sugereaza ca ar fi ceva dar nu este, pt ca sa fie totul
clar
si tranparent. Nu stiu ce examplu ar putea fi la LoCo, dar de ex la
cineva care e sef pe o echipa ubuntu ar putea fi acuzat ca voteaza pt luarea
altuia
in echipa ca-i din aceeasi tara sau LUG. Si orice chestii din astea sa se
discute clar.