noul site www.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Noi 20 19:49:28 GMT 2007

În data de Ma, 20-11-2007 la 15:55 +0200, Jani Monoses a scris:

> nu am inteles nimic din linia asta dar banuiesc ca totul e in
> regula :)
da. eram mai mult pentru dan... nu stiu daca cristi klein e inscris pe
lista.

>         - nu am gasit inclcuitor pentru grafica de pe prima  pagina.
>         Va rog sa
>         aduceti sugestii!!!
> credeam ca ubuntu.com au dat jos dictionarul dar e tot acolo.
> Mi se pare mult mai curat ce e pe http://ubuntu.hu/ cu butoane de
> download.
> Sau lasat mai degajat si cu mai mult loc. Poza cu oamenii de pe
> coperta mi se pare
> mai 'umana'
pana ne hotaram ce si cum sa arate prima pagina am dar jos poza aceea
mare si am pus o mica descriere a comunitatii locale.

>         - nu am stabilit logo-ul ... ramane pentru inceput logo-ul
>         standard
>         ubuntu ... cu sufixul „-ro"?
> As zice logo upstream normal.
ok. pana ne hotaram ce facem si cu logoul am localizat logo-ul din tema
originala.

> Isi dau seama ca un conflict de interese aparent e la fel de important
> ca
> unul real, si sunt atenti la perceptii ; ei inteleg ca actiunile lor
> pot fi
> discreditate din cauza unor conflicte inexistente dar percepute de
> unii la fel
> ca de conflictele de interese reale.

Mersi pentru traducere... cu toate ca tot nu imi dau seama exact ce vrea
sa spuna :)

--
Adi Roiban
Un ataƟament non-text a fost Ɵters...