noul site www.ubuntu.ro

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mar Noi 20 16:35:17 GMT 2007

________________________________
> Date: Tue, 20 Nov 2007 15:55:17 +0200
> From: jani.monoses la gmail.com
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Subject: Re: noul site www.ubuntu.ro
>
> On Nov 20, 2007 3:36 PM, Adi Roiban <adi la ubuntu.ro> wrote:
> Ne apropiem de lansare noului site ubuntu.ro
>
> Mai sunt urmatoarele lucruri de facut (astea le observ eu acum )
>
> - hosting-ul in NOC RoEdu Cluj mai intarzie si de aceea probabil
> site-ul va fi lansat pe noc-ul din level7
>
> nu am inteles nimic din linia asta dar banuiesc ca totul e in regula :)
>

> - nu am gasit inclcuitor pentru grafica de pe prima  pagina. Va rog sa
> [...]
Referitor la problema de traducere am încercat și eu una (deși cea a lui Jani
este mai concisă) și o atașez mesajului.

Discover the new Windows Vista
Un atașament non-text a fost șters...
Nume: test
Tip: application/octet-stream