noul site www.ubuntu.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Noi 20 13:55:17 GMT 2007

On Nov 20, 2007 3:36 PM, Adi Roiban <adi at ubuntu.ro> wrote:

> Ne apropiem de lansare noului site ubuntu.ro
>
> Mai sunt urmatoarele lucruri de facut (astea le observ eu acum )
>
> - hosting-ul in NOC RoEdu Cluj mai intarzie si de aceea probabil
> site-ul va fi lansat pe noc-ul din level7

nu am inteles nimic din linia asta dar banuiesc ca totul e in regula :)

> - nu am gasit inclcuitor pentru grafica de pe prima  pagina. Va rog sa
> aduceti sugestii!!!

credeam ca ubuntu.com au dat jos dictionarul dar e tot acolo.
Mi se pare mult mai curat ce e pe http://ubuntu.hu/ cu butoane de download.
Sau lasat mai degajat si cu mai mult loc. Poza cu oamenii de pe coperta mi
se pare
mai 'umana'

> - nu am stabilit logo-ul ... ramane pentru inceput logo-ul standard
> ubuntu ... cu sufixul „-ro"?

As zice logo upstream normal.

> [...]
>
> Urmatoarele pagini sunt foarte importante pentru echipa din Romania si
> de aceea trebuie corectare si adaugat continut. Le multumesc lui Stas
> și Alex pentru revizuiri!
>
> http://ubuntu.tla.ro/suport/comunitate/listediscutii/conduita
> http://ubuntu.tla.ro/suport/evenimente
> http://ubuntu.tla.ro/comunitate/participa/local
> http://ubuntu.tla.ro/comunitate/participa/documentatie
>
> În principal îl rog pe Jani să  revizuiască pagina cu descriere
> kiwilinux. Aceasta trebuie să descrie cat mai bine pozitia kiwlinux si
> sa explice faptul ca pentru orice probleme legate de kiwi se poate

ok, o sa ma uit.

> [...]
> altor membrii ai echipei, altor echipe sau unui consiliu de guvernare.
> Când nu este sigur, un lider cere în mod public o a doua părere.
>
> A leader notices when they are conflicted and delegates decisions to
> others on their team or to other teams or governing councils. When in
> doubt, leaders publicly ask for a second opinion. They realize that
> perceived conflicts of interest are as important as real conflicts of
> interest and are cognizant of perceptions; they understand that their
> actions are as tainted by perceived conflicts as by real ones.

Isi dau seama ca un conflict de interese aparent e la fel de important ca
unul real, si sunt atenti la perceptii ; ei inteleg ca actiunile lor pot fi
discreditate din cauza unor conflicte inexistente dar percepute de unii la
fel
ca de conflictele de interese reale.