planet.ubuntu.ro

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Sâm Noi 17 23:12:19 GMT 2007

În data de 17.11.2007, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:
> Chiar voiam sa te intreb daca esti sau nu un utilizator debian exclusivist :)

Atitudinea mea față de Ubuntu este pozitivă și faptul că folosesc
Debian nu ar trebui să apară ca o contrazicere. Eu sunt pro Ubuntu
mai mult din cauza că este unul din instrumentele prin care se
promovează Software-ul Liber. Atât timp cât aceasta e adevărat
n-aș avea motiv să fiu exclusivist (dar diacriticele cu virgulă ar
trebui să fie implicite).

Igor

--
:wq