noul site www.ubuntu.ro

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Sâm Noi 17 22:57:24 GMT 2007

Am terminat revizia pentru astazi, ma apuc sa traduc, am mai gasit
inca o pgina pe landga
http://ubuntu.tla.ro/comunitate/povesteaubuntu/licente mai este si
http://ubuntu.tla.ro/obtineubuntu/actualizeaza .

Modificand prin blocuri, am reusit sa cobor la -10 warrning-uri codul
generat, insa!
Unele chestii in css practic ascund continutul odata ce accesezi o
pagina din aia, lucrul se observa in partea stanga la navigare mai
ales. Plus, banneru ala mare iarasi ascunde continut!
Inainte de lansare trebuie curatate si fisierele sursa!

--
  ASCII ribbon campaign     ( )
    - against HTML email      X