noul site www.ubuntu.ro

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Sâm Noi 17 19:35:33 GMT 2007

________________________________

> Situl e pana la urma al lui ubuntu nu doar a comunicatii locale. Cat timp e acelasi produs software trebuie sa aicba acelasi
> logo pt evitarea de confuzii. De ex nicn MS IBM sau Adobe nu au logorui pt filialele din romania, sunt ca ubuntu branduri internationale.
> Daca e sa aducem ceva contributii la ubuntu zic sa fie prin cod, traduceri si documentatii nu prin logo :)
>
> Jani

      Cred că Jani are dreptate. Cei care au și distribuție proprie bazată pe ubuntu au și logo propriu.
Este la fel de adevărat că trebuie găsit și ceva care să arate că este al comunității ubuntu din
Romania. Mie sincer mi s-a părut foarte românesc ubuntu când i-am văzut prima dată logo-ul, și din
cauza asta era să nu-l aleg, pentru că pictograma seamănă cu o horă văzută de sus. Noroc că am
apucat să citesc.
       Este greu pentru cei care au lucrat la sit să vadă "greșelile" pe care doar un utilizator obișnuit
le poate vedea. Cred că nu se poate face acest lucru decât dacă este văzut de foarte mulți
"neavizați" cu foarte multe păreri personale. Și cred că se poate realiza aceasta cu publicarea pe forum
la știri de invitații insistente de vizitare a sitului și de lăsat impresii pe forum. Postate linkuri din sit cu
paginile de interes și puși oamenii de pe forum să găsească "nodul din papură". Și actualizat postul
măcar o dată pe zi ca să apară printre cele cu activitate ca să fie citit de cât mai mulți.
Discover the new Windows Vista