Rezumat ubuntu-ro, Vol 32, Nr. 7

Dread Knight dk.vali la gmail.com
Sâm Noi 17 17:50:44 GMT 2007

Am putea sa cerem blogerilor ca atunci cand posteaza pe blogurile lor
ceva care merita sa apara pe planet.ubuntu.ro sa introduca un cod sau
niste cuvinte prestabilite, iar planet.ubuntu.ro sa afiseze doar acele
posturi sau se poate face o filtrare automata de catre
planet.ubuntu.ro care sa afiseze doar posturi ce sunt considerate ca
fiind demne folosing cuvinte cheie, cum ar fi "oss; foss; linux;
ubuntu; blender" etc.

Si eu voi avea un blog curand unde printre alte lucruri, voi scrie si
despre OSS, linux si chestii 'related', insa voi scrie in engleza cel
mai probabil. Presupun ca planet.ubuntu.ro va cere ca posturile sa fie
in romana... insa mai nou am vazut ceva miscari din partea la
microsoft/google etc pentru traduce un site in mod automat (blogerul
respectiv insereaza un cod in template-ul blogului ce afiseaza o
casuta unde se poate alege limba in care sa fie tradus blogul)