planet.ubuntu.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Noi 17 11:25:03 GMT 2007

> Eu imi doresc ca pe planet.ubuntu.ro sa fie agregate doar post-urile
> personale care au legatura cu ubuntu sau cu linux.

De acord. Trebuie sa fie toate la subiect si sa se repsecte codul de
conduita pt
ca va fi fata comunitatii locale. De aceea consider ca doar cei care au
aratat ca
sunt seriosi si au contributii pozitive ar trebui sa fie agregati (ca la
planet ubuntu.com
unde doar membri ubutu posteaza, desi in ultima vreme calitatea medie a
posturilor e
slaba dupa parerea mea)
In nici un caz sa iasa ceva varza offtopic cum e planet linux360 ro :)