planet.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Noi 17 11:17:05 GMT 2007

Salut.

Un lucru simplu pe care putem sa il facem este sa relansam planet.ubuntu.ro.

Nu stiu exact cine e acum admin dar ar fi frumos sa adaugam
urmatoarelele bloguri. Daca adminul actual crede ca nu are timp pentru
administrarea planet-ului propun sa imparta aceasta responsabilitate
cu stas.

Eu nu sunt mare fan al blogurilor dar il mai pot ajuta pe Stas cu una
alta pana incepe. Asta in conditiile in care si Stas e de acord.

jani - http://janimo.blogspot.com/
adi - http://adi.roiban.ro/?cat=10
stas - http://stas.nerd.ro/blog/index.php/category/linux/

Eu imi doresc ca pe planet.ubuntu.ro sa fie agregate doar post-urile
personale care au legatura cu ubuntu sau cu linux.