Doresc sa devin distribuitor Ubuntu

Sebastian Ivan sebastian.ivan la gmail.com
Lun Mar 26 04:05:11 BST 2007

pai mai nimic, asteptam sa apara cereri si cand cineva cere un CD/DVD
trebuie sa ii faci unul si sa il trimiti (totul gratuit)

din pacata nu se ofera sponzorizari decat in cadrul unor sesiuni Ubuntu sau
linux-fests de nivel mai inalt sau cu acoperire mai mare (gen regional sau
national) - cel putin nu am incercat.

poti sa ceri la ship-it cateva zeci de cd-uri; le dai prietenilor si
pastrezi cateva pentru cererile pe lista sau in zona ta.
vei primi Dapper.

cereri prea multe nu sunt pe lista aceasta, poate distribuitori locali au
mai multe informatii?

cu salutari
-sebastian