Doresc sa devin distribuitor Ubuntu

dk.vali la yahoo.com dk.vali la yahoo.com
Sâm Mar 24 19:28:59 GMT 2007

Buna ziua!
Sunt un mare fan Ubuntu si in general fan al aplicatiilor open-source/cross-platform.

Am citit pe site-ul Ubuntu "Dacă dorești să distribui Ubuntu în orașul tău, te rugăm să te inscrii pe lista email și să ne dai de știre" si am vazut ca nu este nici un distribuitor in Constanta, unde locuiesc.
As dori sa devin distribuitor daca se poate.

Va multumesc,
Valentin

Be a PS3 game guru.
Get your game face on with the latest PS3 news and previews at Yahoo! Games.
http://videogames.yahoo.com/platform?platform=120121
Un atașament HTML a fost eliminat