ubuntu 6.10 modificat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mar 20 08:36:52 GMT 2007

> Mai am o intrebare: cat ti'a luat, grosier, dezvoltarea acestei

Cam o luna jumate, on and off, mai mult a durat bugfixing si testat
instalari cand aveam un 'candidat' (ntfs-3g si problema cu swap
nerecunoscut).

> variante? Incerc sa'mi dau seama cat ar dura un efort similar pt feisty,
> mai ales ca mai doar 1 luna pana apare

Pt feisty o sa fac in curand o varinta si cu experienta de acum va
dura mult mai putin.

Dar intentionez sa adaug alte chestii noi ce nu vor fi in fesity, si
candidati o sa fie in paralel cu ultimele saptamani de feisty tocmai
pt a expune ubuntu la si mai  multi testeri.

Depinde mult si de feedback de la utilizatori pana atunci, deocamdata e putin.

Jani