ubuntu 6.10 modificat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mar 20 07:38:41 GMT 2007

> ce e nm?

network-manager, care in cele din urma  einclus defualt in feisty.
Appletul ala fain care detecteaza hotaspoturi wireless si lasa sa
alegi usor intre ele.

> my free
>              total       used       free     shared    buffers     cached
> Mem:        514744     509956       4788          0      10056     153260
> -/+ buffers/cache:     346640     168104
> Swap:      1020088      31940     988148

deci e destula, nu stiu ce sa zic. OO sigur nu l-am modificat :) (Legat de asta,
pe tricoul lui Matthias Klose - maintainer printre altele OO in ubuntu
scria: "I build openoffice from source, do you?"  )
Ai putea testa si cu un edgy normal cu aceeasi locale (in romana iti
ingheata?) ?

> iti voi trimite separat un alt mail cu o istorie edubuntu interesanta.
> adminul de la scoala respectiva presupun ca va fi de acord sa faca mai multe
> cu kiwi

fain ca se intereseaza lumea de edubuntu...astept mailul :)

> poate nm de mai sus e legat de asta:
>  mie mi-ar place sa vad montate partitiile de pe HDD automat atunci cand
> pornesc livecd

da, asta e ce este in feisty, si prin urmare va fi in kiwi bazat pe
feisty. E o chestie foarte utila si tot ca nm, de peste un an ceruta,
planuita si amanata.

>  la sectiunea art-work, poate ar fi cool pe perioada de boot sa ie afisat un
> pic, jpg ceva cu mai multe info in romana pana bootarea completa in GUI se
> face

da, buna idee. Am lasat comportamentul ubuntu, dar daca porneste mult
intr-adevar ar fi fain. Cred ca o problema e ca mare parte din timp
petrecut acolo e inainte de a monta /, deci tot ce e trebuie sa fie in
initramfs. Si mai multe imagini ar face cam mare pachetul initrd. Nici
acum nu-s png-uri ci-s compilate in structuri C pt a fi mai mici si
mai rapide de afisat.
Deci nu cred ca e prea usor de facut, desi marimea initrd nu e o
problema daca pt liveCD s-ar folosi unul special, iar in sistemul
instalat ar fi unul 'normal'. Dar atunci la bootare sistem nu ar mai
fi slideshow, ala e oricum mai rapid decat de pe liveCD.

Hmm, bun de proiect Google SoC la Ubuntu :)

Jani