ubuntu 6.10 modificat

Sebastian Ivan sebastian.ivan la gmail.com
Mar Mar 20 07:27:15 GMT 2007

punctual cateva mesaje mai jos
salut

On 3/20/07, Jani Monoses <jani.monoses at gmail.com> wrote:

> Salut, mersi de testat
>
> nu am primit prea mult feedback, in afara de de la 2-3 persoane.
> Eroare in software-properties in romana (crash python, se intampla si
> in edgy), artwork
> mai e de lucrat, s lipsesc chestii ce sunt in feisty (nm default,
> vazut partitii pe livecd). Acestea din urma vor fi in varianta bazata
> pe fesity.

ce e nm?

Nici unul din testeri nu are PPPoE romtelecom, deci feature ala nu e
> verificat.
> Ar trebuie sa mearga ca acel firmware pt speedtouch l-am testat acum
> cateva luni manual la cineva.

> da, sa sperie mai putin :)

> blocat
>
> Asta cred ca se intampla si cu edgy vanilla. Cata memorie ai? De fapt
> am facut un fix ce nu e in edgy, astfel ca livecd sa foloseasca
> partitii swap daca exista deja,
> altfel cu 256M ingheata ubiquity si nu poti face un install pe disc.

my free
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        514744     509956       4788          0      10056     153260
-/+ buffers/cache:     346640     168104
Swap:      1020088      31940     988148

O sa incercam sa facem o prezentare la UTCLUJ in viitorul apropiat
> despre ubuntu si kiwi si sa incurajam studenti si profi la facut
> proiecte de scoala pecial pt
> aceste distributii. Poate daca suntem local e mai usor sa ii convingem.

iti voi trimite separat un alt mail cu o istorie edubuntu interesanta.
adminul de la scoala respectiva presupun ca va fi de acord sa faca mai multe
cu kiwi

Ai ceva sugestii de inbunatatire?

poate nm de mai sus e legat de asta:
 mie mi-ar place sa vad montate partitiile de pe HDD automat atunci cand
pornesc livecd

 la sectiunea art-work, poate ar fi cool pe perioada de boot sa ie afisat un
pic, jpg ceva cu mai multe info in romana pana bootarea completa in GUI se
face

mersi