ubuntu 6.10 modificat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mar 20 07:16:27 GMT 2007

> Ce are acet pppoe modificat fata de cel din ubuntu?

Clarificare:
probleme cu ubuntu am vazut la useri cu PPPoE cu modem ethernet
normal, si care nu gaseau in meniu ceva ce arata a ADSL config.
Motivul e ca interfata GTK2 la pppoeconf nu e finisata deci nu au
pus-o in meniu. In kiwi e pus, asta e o schimbare. Binenteles cei ce
stiu ca exista pppoeconf in linia de comanda nu au probleme, dar
operatorul de la RDS care gaseste un ubuntu si nu stie cum sa-l
configureze, rade si pune iwn98 cu acordul proprietarilor - s-a
intamplat :)

> Pe dapper, pppoeconfig cu adsl romtelecom imi merge perfect si din
> pacate nu pot incerca edgy-ul tau pe el, masina respectiva fiind "in
> productie".

Si romtelecom da net prin PPPoE cu modem ethernet, dar are si modemuri
USB Speedtouch care au nevoie de firmware proprietar pt a porni. Asta
e pus pe CD, ca fara el nu prea ai net si de unde sa-l aduci.

Tu ai prin ethernet nu?

Jani