ubuntu 6.10 modificat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mar 20 06:49:15 GMT 2007

Salut, mersi de testat

nu am primit prea mult feedback, in afara de de la 2-3 persoane.
Eroare in software-properties in romana (crash python, se intampla si
in edgy), artwork
mai e de lucrat, s lipsesc chestii ce sunt in feisty (nm default,
vazut partitii pe livecd). Acestea din urma vor fi in varianta bazata
pe fesity.

Nici unul din testeri nu are PPPoE romtelecom, deci feature ala nu e verificat.
Ar trebuie sa mearga ca acel firmware pt speedtouch l-am testat acum
cateva luni manual la cineva.

On 3/20/07, Sebastian Ivan <sebastian.ivan at gmail.com> wrote:
> l-am testat azi, live cd, la lucru cu lan si DHCP
> nu am unde sa verific PPPoE
>
> e fain, si din prima in ro ;)

da, sa sperie mai putin :)

> am ceva probleme, in varianta live cu open office - xls sheets mi-a blocat
> complet sistemul si numai cu power off am putut iesi

Asta cred ca se intampla si cu edgy vanilla. Cata memorie ai? De fapt
am facut un fix ce nu e in edgy, astfel ca livecd sa foloseasca
partitii swap daca exista deja,
altfel cu 256M ingheata ubiquity si nu poti face un install pe disc.

O sa incercam sa facem o prezentare la UTCLUJ in viitorul apropiat
despre ubuntu si kiwi si sa incurajam studenti si profi la facut
proiecte de scoala pecial pt
aceste distributii. Poate daca suntem local e mai usor sa ii convingem.

Ai ceva sugestii de inbunatatire?

mersi
Jani