ubuntu 6.10 modificat

Sebastian Ivan sebastian.ivan la gmail.com
Mar Mar 20 06:24:14 GMT 2007

l-am testat azi, live cd, la lucru cu lan si DHCP
nu am unde sa verific PPPoE

e fain, si din prima in ro ;)

am ceva probleme, in varianta live cu open office - xls sheets mi-a blocat
complet sistemul si numai cu power off am putut iesi

alte informatii mai ai, poate off-line ai mai primit mesaje?

salutari
sebastian