ajutor ....

Lucian Iuga lucian.iuga la gmail.com
Vin Feb 23 17:55:36 GMT 2007

1 click dreapta pe panel > Add to panel si doin lista alegi clock. ala
poti sa il muti stanga-dreapta pe panel: dai click dreapta pe el si
alegi move. sa nu uiti ca nu o sa treaca de elementele de pe panel care
sunt in stare "locked"

2 click dreapta pe panel > Add to panel si alegi "network monitor". si
pe asta il muti cum vrei, la fel ca mai sus

Lucian Iuga
e-mail:lucian.iuga at gmail.com <mailto:lucian.iuga at gmail.com>
tel: +40 - (0)744 63 0744
Get Thunderbird <http://www.mozilla.org/products/thunderbird/> 	Get