ubuntu 6.10 modificat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Feb 22 16:18:42 GMT 2007

Salut,

in ultima vreme am lucrat la un Ubuntu Edgy special pt Romania.

Contine codecuri, flash, libdvdcss, beryl, ntfs-3g, localizare in
romana si maghiara, suport wifi prin network-manager, pachete pt
conectat la romtelecom prin USB speedtouch, GUI pt pppoeconf ca altfel
e greu de gasit, inkscape si jocul xmoto ;)

Pachetele Edgy sunt aduse la zi deci nu ce era pe CD in octombrie.

http://kiwi.startx.ro/

E release candidate, mai trebuie imbunatatit artworkul, si scrisa
documentatia pt setat PPPoE
Trebuie adaugat prin synaptic repoul de pe CD si instalat pachetul
speedtouch-ng si b2684ctl.
Cum nu am nici RDS si romtelecom nu am testat personal, deci ar fi
fain sa zica cineva ca chiar merg, iar daca nu sa corectam.

Binenteles e gratis ca Ubuntu, nu e un fork, si o sa pun modificarile
ce-s bune si in Ubuntu upstream (de ex pachetul myspell-ro).

daca testati, sunt curios de impresii

mersi
Jani