ISO-uri de DVD pt gutsy

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Lun Dec 17 17:38:15 GMT 2007

Pana a trimite mail pe iasi.roedu, am verificat si depo-ul de pe osn
(presupun ca reprezentantii sunt pe lista), si acelasi lucru si pe
celelalte ftp-uri.
Deci, nu dau vina pe nimeni, probabil ca si ei au politica lor. Insa
astept ceva solutii....

Apropo de ideia ca un iso de dvd ar fi inutil... Mie mi se pare un pic
gresita conceptia luand in consideratie faptul ca ubunțu este ce-a mai
populara distributie. Daca e ce-a mai populara de ce sa nu exista si
acea imagine care ar reprezenta din 5 pentru 1 o solutie a unei
probleme.

O rugaminte catre roedu-isti/host admins...
Poate cineva face un mirror la acea imagine de dvd? Cel putin pentru
cine-o mai da de o asemenea problema din lug/forum. Apropo, nu sunt
singurul cu aceeasi problema:
http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=2819

--
()  Campania Panglicii în ASCII