Viva la revolucion! - forum.ubuntu.ro

Constantin Caraivan costincaraivan la gmail.com
Lun Dec 17 08:23:36 GMT 2007

> 1. In momentul de fata este nevoie de unul sau doi
> administratori/moderatori de pe forum care sa reprezinte forumul in
> Echipa Ubuntu. Asta inseamna sa se implice in disctuiile de pe lista
> ubuntu-ro sau IRC, si sa poate fi contactat pentru diverse probleme
> legate de forum.
>
> 2. Adaugarea unor link-uri / butoane vizibile pentru feed-uri RSS precum
> si pentru link-urile actuale (ele nu sunt foarte vizibile)
>
> 3. Discutat de ce nu poate adauga oricine mesaje in rubrica stiri si
> anunturi.

1. Pot sa ma ocup de anumite aspecte, dar nu de toate. Daca ar mai fi
cineva ar fi bine... cine se ofera, are timp, interes,
eventual experienta in administrarea unor forumuri?
2. Aici parca era ceva in lucru? Mai stie cineva ceva despre asta?
3. Pentru a preveni abuzurile, dar cred ca putem renunta la aceasta masura.