Viva la revolucion! - forum.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Dec 15 10:34:46 GMT 2007

În data de Vi, 14-12-2007 la 21:44 +0200, Constantin Caraivan a scris:
> 16. Kiwi Linux, subforum cu o singura categorie - Kiwi.
KiwiLinux nu trebuie sa aiba un subforum sau categorie. Toate categoriile din forum sunt
dedicate si Ubuntu si Kiwilinux (Ubuntu pentru Romania)!

> Mut eu topicurile, desfiintez subforumurile ramase, creez ceea ce e
> nevoie. Ideea de baza: KEEP IT SIMPLE, STUPID. Un forum cu o mie de
> categorii goale/rar vizitate nu e util ;)
E ok sa fie organizate si categoriile din forum, dar in momentul de fata
eu vad si alte probleme importante ce trebuie rezolvate.

La ultima intalnire de pe IRC au fost aduse in discutii si alte probleme
legate de forum.ubuntu.ro.

Am realizat un TODO pentru forum.ubuntu.ro [1].

1. In momentul de fata este nevoie de unul sau doi
administratori/moderatori de pe forum care sa reprezinte forumul in
Echipa Ubuntu. Asta inseamna sa se implice in disctuiile de pe lista
ubuntu-ro sau IRC, si sa poate fi contactat pentru diverse probleme
legate de forum.

2. Adaugarea unor link-uri / butoane vizibile pentru feed-uri RSS precum
si pentru link-urile actuale (ele nu sunt foarte vizibile)

3. Discutat de ce nu poate adauga oricine mesaje in rubrica stiri si
anunturi.

[1]
http://wiki.ubuntu.ro/TodoList#head-2c335b4b1e1e131196a3e7ec7978b6b34e3d6c44